Opći uvjeti poslovanja

Beeping WEB d.o.o.

OPĆI UVJETI POSLOVANJA ZA KORISNIKE

18. svibanj 2020

PRIJE KORIŠTENJA OVE WEB STRANICE https://www.beeping.hr/WEB STRANICA«)  PAŽLJIVO PROČITAJTE OVE OPĆE UVJETE POSLOVANJA (»Uvjeti«). UPORABOM  TE WEB STRANICE SE IZRIČITO SLAŽETE S OVIM UVJETIMA. OVU WEB STRANICU KORISTITE NA VAŠU VLASTITU ODGOVORNOST. UPORABA OVE WEB STRANICE U SUPROTNOSTI S NJEZINOM NAMJENOM JE ZABRANJENA, PRI ČEMU JE NAMJENA DEFINIRANA KAO POSREDOVANJE IZMEĐU KORISNIKA I IZVOĐAČA U PODRUČJU ČIŠĆENJA KUĆANSTAVA I POMOĆNIH USLUGA.

ZA DODATNA POJAŠNJENJA U VEZI Uvjeta, UPOTRIJEBITE SLJEDEĆE KONTAKT PODATKE:

Naziv: Beeping WEB d.o.o., Zaharova ulica 3, 10000 Zagreb

Telefon: 095 3534 574

Adresa elektronske pošte: info@beeping.hr

Beeping WEB d.o.o. (»Beeping WEB«) ZADRŽAVA PRAVO NA PROMJENU, IZMJENU ILI UKLANJANJE DIJELA OVIH UVJETA. IZMIJENJENE VERZIJE UVJETA OBJAVLJENE SU NA WEB STRANICI S PRIPADAJUĆIM DATUMIMA. Kasnija verzija, objavljena pri kupnji, je valjana.

Beeping NE NUDI USLUGE ČIŠĆENJA I NE ZAPOŠLJAVA PROFESIONALNE ČISTAČE. Beeping UPRAVLJA ONLINE PLATFORMOM (https://www.beeping.hr/), KOJA JE NAMJENJENA ZA POSREDOVANJE USLUGA ČIŠĆENJA IZMEĐU POSJETITELJA ONLINE PLATFORME Beeping I PROFESIONALNOG KVALIFICIRANOG ČISTAČA.

  1. Pojmovi
    1. U ovim uvjetima koriste se sljedeći pojmovi:

»Davatelj usluge« ili »Beeping WEB«:

Beeping WEB d.o.o., Zaharova ulica 3, 10000 Zagreb, matični broj: 04649893, OIB 61232743025, upis u sudski registar.

Okružni sud u Zagrebu.

»Uvjeti«:

Opći uvjeti poslovanja Davatelja usluge su sastavljeni u skladu s Obaveznim zakonikom, Zakonom o zaštiti potrošača, preporukama Hrvatske Gospodarske Komore i međunarodnom kodeksu za e-poslovanje i adresiraju odnos između Davatelja usluga i Korisnika te njihovih prava i obveza.

»Beeping«:

Online platforma https://www.beeping.hr/, s kojom upravlja Davatelj i preko koje Davatelj nudi usluge, omogućuje narudžbu usluga te predstavlja oruđe za komunikaciju između Korisnika i Izvođača, preko koje se Korisnik i Izvođač mogu dogovoriti o datumu i opsegu izvršene Usluge.

»Korisnik«:

Fizička osoba - posjetitelj online platforme Beeping, koji unese podatke u sklopu registracije te u sljedećem koraku može izvršiti rezervaciju te naručiti i platiti Uslugu.

»Izvođač«:

Profesionalni čistač, koji posao obavlja u svoje ime i u svoje ime izdaje račun.

»Narudžba«:

Online obrazac na platformi Beeping (ili drugi postupak ili metoda odobrena od strane Davatelja usluge), u kojem Korisnik navodi svoje podatke i druge informacije u vezi s naručivanjem Usluge.

»Kupnja«:

Planiranje narudžbe ili rezervacija termina, klikom na gumb »NARUČI I PLAĆAJ« na Beepingu. S tim se ugovor između Korisnika i Davatelja smatra sklopljenim.

»Usluge«:

Profesionalno čišćenje kućanstva, pri čemu su poslovi, koji su uključeni u opseg Usluge navedeni u točki 3.2, a poslovi koji su izričito isključeni, navedeni su u točki 3.4 ovih Uvjeta; ako to nije izričito isključeno, se kod Usluge smatra dodatnom uslugom, navedenom u točki 3.3. ovih Uvjeta.

»Dodatne usluge«:

Usluge, posebno izabrane od strane Korisnika osim Usluge, koje su preciznije definirane u točki 3.3. ovih Uvjeta.

»Beeping Pretplata«:

Redovito pružanje Usluga u obliku pretplate za najmanje jedno (1) čišćenje mjesečno u razdoblju pretplate od najmanje tri (3) mjeseca.

 

 

2. Korisnik

    1. Registracija. Prije kupnje korisnik se mora registrirati na internetskoj platformi Beeping. Registracija se vrši unošenjem podataka (ime, prezime, e-pošta, telefon, poštanski broj, mjesto, lozinka) ili prijavom na Facebook ili Google račun ili profil. Registracija znači prvi unos u bazu podataka, gdje Korisnik unosi tražene podatke prema vrsti registracije. Nakon registracije, korisnik prima povratnu e-poštu s važećim korisničkim imenom (koja može biti jednaka korisničkoj e-adresi) i lozinku za pristup korisničkom profilu. Korisnički profil nije prenosiv trećoj strani. Svaki korisnik može imati samo jedan korisnički profil. Davatelj ima pravo prema vlastitom nahođenju odbiti ili spriječiti registraciju Korisnika, posebno u slučaju sumnje na zlouporabu ili namjeru da nanese štetu internetskoj platformi Beeping i / ili Davatelju usluge
    2. Prijava. Prijava se razlikuje od registracije i znači da su svi potrebni podaci već uneseni u bazu podataka te je za svaki daljnji uvid u posao potrebno unijeti samo korisničko ime i lozinku koje je Korisnik odredio u fazi registracije.
    3. Odgovornosti i dužnosti Korisnika. Korisnik je odgovoran za: navođenje točnih i istinitih podataka u postupku registracije - Korisnik snosi sve posljedice koje bi nastale zbog netočnih podataka (npr. izvođač dođe na pogrešnu adresu zbog netočnih podataka o adresi itd.), prijenos želja i ispravnih podataka Izvođaču - Korisnik će specificirati svoje želje u vezi s Uslugom (pružiti Izvođaču ispravne podatke potrebne za obavljanje usluge) kao i moguće neuobičajenosti (npr. postojanje nečistoće koja nadilazi redovno održavanje itd.), osiguravanje tekuće vode i primjerene opreme za čišćenje – Korisnik će osigurati tekuću vodu i primjerenu opremu za čišćenje (sredstva, kantu, usisavač, metlu, krpe itd.), osiguravanje pristupa do lokacije – Korisnik će Izvođaču omogućiti neometan pristup do lokacije izvođenja Usluge,   sigurnost prostora – Korisnik je dužan osigurati da su prostori u kojima se održava čišćenje sigurni za čišćenje i da se u njima ne nalaze nesigurni predmeti ili nesigurne okolnosti, koji bi imali za posljedicu nesigurno radno okruženje za Izvođača, pravovremeno i ispravno reklamiranje Usluge i / ili prosljeđivanje žalbe na primljeni račun - Korisnik se obvezuje da će žalbe i prigovore slati na e-mail adresu info@beeping.hr u skladu sa stavkom 5.3 ovih Uvjeta (posljedice neispravne i / ili nepravovremene kritike ili pritužbe snosi Korisnik), ispravna i pravodobna obavijest Davatelja usluga o oštećenjima i nepravilnostima - Korisnik je dužan obavijestiti Davatelja usluga najkasnije dvadeset i četiri (24) sata nakon usluge o šteti koja je mogla nastati tijekom obavljanja Usluge i bilo kojim drugim nepravilnostima otkrivenim nakon Usluge.
    1. Korisnički profil. Korisnik može u svakom trenutku pristupiti svom korisničkom profilu i mijenjati svoje podatke u njemu. Informacije o naručenim i već obavljenim Uslugama Korisniku su u svakom trenutku dostupne u korisničkom profilu.
    2. Zabrana pristupa do online platforme Beeping. Davatelj zadržava pravo spriječiti i / ili zabraniti pristup mrežnoj platformi Beeping u slučaju kršenja zakona ili ovih Uvjeta od strane korisnika, a u ovom slučaju može izbrisati i korisnički profil Korisnika. Takvom Korisniku nije dopušteno stvaranje novog korisničkog profila ili mu može biti onemogućen pristup novom korisničkom profilu.
    3. Zabrana nagovaranja. Korisnik se obvezuje da neće izravno ili neizravno uvjeravati Izvođača da ulazi u poslovni odnos u bilo kojem obliku u kojem bi Izvođač Korisniku pružio Usluge bez posredovanja Davatelja usluge. U slučaju da Izvođač izvrši Uslugu za korisnika bez korištenja platforme Beeping, Korisnik je obvezan platiti Davatelju ugovornu kaznu u iznosu od 3500,00 (tri tisuće petsto) kuna (HRK). Predmetna zabrana ograničena je na razdoblje od jedne (1) godine nakon uspostavljanja kontakta između Korisnika i Izvođača uz pomoć Davatelja.

 

  1. Usluge
    1. Način izvođenja. Izvođači izvršavaju Uslugu za račun i u svoje ime. Izvođači Usluge i Dodatne usluge obavljaju samostalno.
    2. Usluge profesionalnog čišćenja kućanstva može uključivati:

Kupaonica/e i sanitarije:

        1. Čišćenje vanjskih površina ormara
        2. Čišćenje toaletne školjke (odstranjivanje vodenog i mokraćnog kamenca), bidea, umivaonika,
        3. Čišćenje tuš kabine/kade, uključujući i slavine (vodeni kamenac) i wc četke s posudicom
        4. Brisanje prašine s vidljivih površina
        5. Čišćenje podnog sifona, ako je na vidljivom mjestu
        6. Čišćenje donjih dijelova umivaonika, bidea, tuš kabine i kade
        7. Pražnjenje koša za smeće (mijenjanje vrećice)

Kuhinja/e:

        1. Čišćenje vanjskih površina ormara
        2. Brisanje prašine s vidljivih površina (ulje, uređaji, kućanski aparati)
        3. Čišćenje štednjaka ili indukcijske ploče
        4. Čišćenje nape izvana
        5. Čišćenje sudopera i kuhinjske slavine
        6. Čišćenje kuhinjskog zida keramike ili stakla
        7. Brisanje prašine sa prozorskih klupica
        8. Pražnjenje smeća
        9. Usisavanje i brisanje poda

Dnevni prostor/i:

        1. Brisanje prašine s vidljivih površina (televizor, slike, high-tech uređaji itd.)
        2. Brisanje prašine sa svjetla (lusteri i zidno svjetlo)
        3. Brisanje prašine sa prozorskih klupica
        4. Čišćenje vanjskih površina ormara
        5. Pražnjenje pepeljare, pražnjenje smeća
        6. Usisavanje i brisanje poda

Spavaća soba/e:

        1. Slaganje kreveta/zamjena posteljine (ako je posteljina slobodna i pripremljena)
        2. Pražnjenje smeća
        3. Brisanje prašine s vidljivih površina, uključujući i dekorativne proizvode i uključujući i okvire prozora
        4. Čišćenje vanjskih površina ormara
        5. Usisavanje i brisanje poda

Hodnik, stubište u stanu ili kući (predsoblje):

        1. Brisanje prašine sa svih vidljivih površina i svih dekorativnih elemenata (npr. vaza s cvijećem, ukrasni stolić, regal s knjigama itd.)
        2. Usisavanje i brisanje poda

Dječje sobe, radne sobe, sobe s računalom:

        1. Brisanje prašine sa svih vidljivih površina, polica, regala, slika, svjetla i prozorskih klupica
        2. Slaganje dječjeg kreveta (ako je posteljina slobodna i pripremljena)
        3. Čišćenje vanjskih površina ormara
        4. Pražnjenje koša za smeće
        5. Usisavanje i brisanje poda

 

    1. Dodatne Usluge (usluge, koje je Korisnik mogao naručiti uz osnovnu Uslugu) uključuju:

Unutrašnje čišćenje hladnjaka

Unutrašnje čišćenje pećnice

Čišćenje prozora

 

    1. Skup radova koje Izvođači ne izvode i smatra se da su izričito isključeni iz koncepta Usluga:

Generalno čišćenje (čišćenje svih površina u stanu, npr. također unutrašnjost ormara, filtera nape, elektroničkih utičnica, zidnih pločica u kupaonici itd.)

Čišćenje unutrašnjosti ormara i filtera kuhinjske nape

Uređaji koji su priključeni na izvor električne energije (računalo, laptop, tablet, mobilni uređaj)

Čišćenje fasada

Čišćenje vanjskih i stropnih prozora koji su izvan normalnog dosega od 1,5 metra

Čišćenje stropnih ventilacijskih uređaja

Čišćenje radijatora

Dubinsko čišćenje mrlja

Uklanjanje građevinskog materijala

Parno čišćenje tepiha

Čišenje za koje je potrebno pomicanje teških predmeta (npr. bijele tehnike, namještaja)

Čišćenje i održavanje vanjskih površina kao što su garaže, vrtovi, terase

Čišćenje i preslagivanje ormara s odjećom

Unutrašnje čišćenje praznih ormara

Čišćenje nakon bojanja, renovacije, itd.

Čišćenje vanjskih i unutarnjih žaluzina i roleta

 

    1. Narudžba. Korisnik se prilikom naručivanja usluge obvezuje ispuniti online obrazac ili Narudžbu na način da istinito i u potpunosti navede podatke o lokaciji na kojoj će se usluga izvoditi, a prije svega mora istinito i ispravno navesti:

kvadraturu nekretnine, koja će biti predmet Usluge, 

željeni termin izvedbe Usluge (datum, sat - predviđeni početak i kraj izvođenja Usluge), 

opseg bilo kakvih dodatnih usluga ili drugog mogućeg dodatnog čišćenja (unutrašnjost pećnice, čišćenje prozora, unutrašnjost hladnjaka  itd.)

i bilo koje druge želje koje ima u vezi s naručenom Uslugom (zabrana otvaranja određenih prostorija ili korištenje ekoloških sredstava koje je osigurao korisnik itd.).

 

    1. Aktivacija narudžbe. Narudžba se aktivira samo kada Davatelj primi potvrđenu uplatu (da bi se izbjeglo sumnju, odbijena transakcija se ne smatra plaćanjem), što znači:

jedan (1) radni dan nakon plaćanja, ako se plaćanje vrši putem PayPala ili kreditnom karticom (najkasnije do 15.00h), 

jedan (1) radni dan nakon plaćanja, ako se plaćanje vrši putem internet bankarstva (najkasnije do 15:00h), ili

do dva (2) radna dana od plaćanja ako je plaćanje izvršeno poštom (pomoću fizičke uplatnice) ili nakon 15:00h.

    1. Plaćanje kao uvjet za izvedbu Usluge. Usluga se obavlja samo ako Davatelj primi plaćanje za naručenu Uslugu od Korisnika najkasnije četrdeset i osam (48) sati prije početka Usluge.
    2. Odstupanje od ugovora, sklopljenog na daljinu u smislu zakona koji regulira zaštitu potrošača. Korisnik nema pravo odustati od ugovora sklopljenog na daljinu u smislu da je pružanje usluge započelo na temelju izričite prethodne suglasnosti i pristanka Korisnika da izgubi pravo na odustajanje od ugovora kad ga Davatelj u potpunosti ispuni.
    3. Otkazivanje ili promjena narudžbe. Korisnik mora pravovremeno otkazati ili promijeniti svoju narudžbu, najkasnije dva (2) dana prije početka Usluge. U slučaju pravovremenog otkazivanja narudžbe, Korisnik ima pravo na povrat cjelokupnog uplaćenog iznosa. U slučaju pravovremene obavijesti o promjeni roka narudžbe, Korisnik se može s Davateljem dogovoriti o alternativnom datumu bez dodatnih troškova. U slučaju kašnjenja otkaza ili obavijesti o promjeni narudžbe, Korisnik je dužan platiti Izvođaču ugovornu kaznu na prvi poziv, ako: poništi ili pošalje obavijest o promjeni narudžbe manje od dvadeset četiri (24) sata i više od dva (2) sata prije obavljanja usluge, Korisnik je dužan platiti Davatelju usluge ugovornu kaznu od 70,00 (sedamdeset) kuna, otkaže narudžbu manje od dva (2) sata prije obavljanja usluge, Korisnik je dužan platiti Davatelju usluge pedeset (50%) posto vrijednosti narudžbe, pri čemu je iznos ugovorne kazne potreban za nadoknadu izgubljenog prihoda Izvođača i za pokrivanje organizacijskih troškova.
    1. Plaćanje. Plaćanje za naručenu uslugu Korisnik može izvršiti uz sljedeće načine plaćanja: Mastercard, Visa, Diners Club, Discover, putem PayPala, UPN naloga (uplatnog naloga) i izravnih terećenja (SEPA izravno terećenje). 
    2. Cijene. Sve cijene navedene na internetskoj platformi Beeping uključuju porez na dodanu vrijednost i izražene su u kunama (HRK). Davatelj zadržava pravo postavljanja promotivnih cijena. Cijena usluge se formira prema sljedećim čimbenicima: kvadratura stana i mogući izbor Dodatne usluge. U slučaju pretplate na Beeping redovno održavanje, na cijenu usluge dodaju se popusti koji su viši u slučaju duljeg trajanja pretplate na Beeping. Cjenik trenutnih cijena usluga i dodatnih usluga objavljen je na internetskoj platformi Beeping. U slučaju pojedinačne kupnje, važeće cijene su cijene objavljene u trenutku kupnje.  
    3. Izvještaj o pruženoj usluzi. Nakon pružanja usluge, Izvođač ispunjava obrazac u kojem se navodi ono što je učinjeno u sklopu usluge i dodatnih usluga i obrazac ostavlja Korisniku na vidljivom mjestu.

 

  1. Komunikacija između korisnika i davatelja
    1. Korisnik i Davatelj usluge mogu komunicirati unutar radnog vremena (svaki radni dan između 8.00 i 17.00h) telefonom: 095 3534 574 ili putem e-maila info@beeping.hr. Davatelj će nastojati odgovoriti na Korisnikovu komunikaciju u najkraćem mogućem roku, ali najkasnije u roku od 24 sata od primitka korisnikove komunikacije.
    2. Korisnik također može komunicirati s Davateljem preko korisničkog profila na web-platformi Beeping.
  1. davatelj
    1. Odgovornosti Davatelja. Davatelj je Korisniku odgovoran za: profesionalnu, kvalitetnu i pravovremenu provedbu Uslugepoštivanje želja Korisnika kako su navedene u napomenama u Narudžbi, osiguravanje osnovne opreme za čišćenje koju Izvođač nosi sa sobom za obavljanje usluge (osnovna sredstva za čišćenje i oprema za čišćenje, poput spužva i krpa). redovnu provjeru Izvođača - Davatelj kontinuirano provjerava jesu li Izvođači dovoljno kvalificirani za obavljanje Usluga, jesu li nekažnjeni itd. 
    1. Osiguranje od odgovornosti Davatelja. Davatelj ima osiguranje od opće odgovornosti kod osiguravajućeg društva Generali u iznosu od 730,000 kuna (sedamsto trideset tisuća) i pokriva štetu koja bi nastala na Korisnikovom vlasništvu koje je podložno čišćenju, tijekom pružanja usluge od strane Izvođača u iznosu od 10% (deset posto) od navedene osigurane svote. Davatelj ne odgovara za štetu nastalu zbog okolnosti koje nije bilo moguće izbjeći ili spriječiti ili štetu nastalu krivnjom Korisnika ili drugih osoba u prostorijama u kojima se obavlja čišćenje i zbog nedostataka ili prirodnih uvjeta ili stvari u prostorijama gdje se provodi čišćenje. U slučaju oštećenja, Korisnik će obavijestiti Davatelja usluge u skladu s odredbama ovih uvjeta, a Davatelj usluge će Korisniku u roku od tri (3) radna dana od primitka obavijesti dostaviti obrazac za traženje naknade, koji Korisnik mora ispuniti, priložiti sve relevantne dokaze i proslijediti ga natrag Davatelju usluge. Davatelj usluge mora ispuniti obrazac za osiguranje od odgovornosti za svaki događaj koji bi mogao rezultirati podnošenjem zahtjeva za osiguranje od odgovornosti (čak i ako zahtjev nije najavljen) i predati ga društvu za osiguranje zajedno sa dokumentacijom i dokumentima. 
    2. Obrada reklamacije. Davatelj prihvaća reklamacije na e-mail adresu info@beeping.hr i obrađuje ih svaki radni dan između 8.00h i 17.00h. Korisnik se obvezuje podnijeti reklamaciju najkasnije dvadeset i četiri (24) sata nakon primljene Usluge, a Davatelj se obvezuje da će žalbu obraditi u roku od dvadeset četiri (24) sata nakon primitka, pri čemu se reklamacija smatra zaprimljenom prvog sljedećeg radnog dana nakon slanja e-maila. U slučaju da je prigovor opravdan, Izvođač će otkloniti pritužbu u vezi s Uslugom u roku od dvadeset četiri (24) sata nakon utvrđivanja opravdanosti prigovora ili najkasnije u roku od sedamdeset dva (72) sata nakon pružanja usluge. Obrada reklamacije je povjerljiva.
    3. Poklon bonovi. Poklon bon je elektronički dokument koji izdaje Davatelj nakon što Korisnik primi uplatu i sadrži jedinstveni kôd. Kôd se može koristiti više puta, ali samo do iznosa na koji je izdan poklon bon. Narudžba ili kupnja mogu se izvršiti uz nadoplatu kada je vrijednost poklon bona manja od narudžbe u košarici. Neiskorišteni dio poklon bona prenosi se na sljedeću narudžbu. U slučaju da Korisnik otkaže narudžbu dva (2) dana prije termina Usluge, poklon bon će se zamijeniti poklon bonom iste vrijednosti tako što će mu poslati jedinstveni kod s istim unaprijed unesenim iznosom. Valjanost poklon bona naznačena je na samom poklon bonu. Poklon bon se ne može zamijeniti, tražiti njegovu novčanu vrijednost ili produžiti valjanost. Poklon bon se ne može koristiti zajedno s promotivnim kodom. 
    4. Promotivni kodovi. Promotivni kôd uvodi Davatelj u sklopu posebnih promotivnih aktivnosti i nagradnih igara. Promotivni kôd nije moguće kupiti.

 

  1. Beeping pretplata
    1. Beeping Pretplata omogućuje:

izbor stalnog Izvođača (osim u slučaju pretplate na čišćenja svaka 4 tjedna),

izbor stalnog termina Usluge,

veću stopu fleksibilnosti pri samom naručivanju i korištenje osobnog asistenta,

dobivanej raznih popusta na količinu.

    1. Sklapanje Beeping Pretplate. Beeping Pretplata se smatra zaključenom Kupnjom. Cijene i drugi uvjeti Beeping Pretplate se smatraju dogovorenim u obliku koji su bili sadržani u ponudi na dan kupnje. 
    2. Automatska obnova Beeping Pretplate. Beeping Pretplata se automatski obnavlja nakon isteka razdoblja pretplate, tako da se obnavlja svakih mjesec dana (1), osim ako je korisnik ne ukine ili otkaže. Automatski obnovljena Beeping pretplata podliježe cijeni koja je bila važeća u vrijeme zaključivanja pretplate, ali uzimajući u obzir trenutno važeći Cjenik..
    3. Prekid Beeping Pretplate. Korisnik ima pravo zatražiti prekid Beeping Pretplate u bilo kojem trenutku prije isteka prva tri mjeseca Beeping Pretplate. U slučaju prijevremenog prekida Beeping Pretplate, Davatelj ima pravo zatražiti povrat pogodnosti koje je Korisnik ostvario putem Beeping Pretplate, u visini iznosa koji predstavlja razliku između cijene za jednokratnu uslugu i cijene za Uslugu, sniženu za popust, koji predstavlja pogodnost pri sklapanju Beeping Pretplate, po cijenama koje su važeće u trenutku obnavljanja pojedine Usluge, zajedno s manipulativnim troškovima u iznosu od 250 kuna (HRK). Raskid Beeping Pretplate moguće je zatražiti putem korisničkog profila.
    4. Zamrzavanje Beeping Pretplate. Beeping Pretplata se može zamrznuti za razdoblje od jednog (1) mjeseca, ali ne više od jednom (1x) u kalendarskoj godini. U slučaju zamrzavanja, razdoblje pretplate se produžuje za vrijeme zamrzavanja. Zamrzavanje se može zatražiti putem korisničkog profila.
    5. Otkazivanje Beeping Pretplate. Korisnik ima pravo zatražiti otkazivanje Beeping Pretplate u bilo kojem trenutku nakon aktiviranja Beeping Pretplate. Korisnik Beeping Pretplatu mora otkazati najmanje četrdeset osam (48) sati prije isteka razdoblja Beeping Pretplate (uključujući razdoblja automatske obnove) na internetskoj platformi Beeping putem korisničkog profila. Otkazivanje stupa na snagu na datum isteka razdoblja Beeping Pretplate u kojem je otkazivanje zatraženo.
    6. Terminske varijante pretplatničkog odnosa Beeping Pretplate:
      1. jednom (1x) tjedno,
      2. svaka dva (2) tjedna,
      3. svaka četiri (4) tjedna.

Plaćanje Beeping Pretplate. Plaćanje za Beeping Pretplatu moguće je izvesti sa sljedećim platnim sredstvima: Mastercard, Visa, Diners Club, Discover, putem PayPal usluge te putem izravnog terećenja (SEPA izravno terećenje). Uvjeti plaćanja i transakcijski troškovi uzimaju se u obzir u konačnoj cijeni, s izuzetkom troškova izravnog terećenja (SEPA izravno terećenje), koje Korisnik plaća u skladu s važećom tarifom banke. Prvo plaćanje i sva sljedeća plaćanja do otkazivanja izvršavaju se automatski nakon obnavljanja obračunskog razdoblja, koji je mjesec dana (vrijedi u slučaju plaćanja kreditnom karticom i PayPalom). Izuzetak je plaćanje izravnim terećenjem (SEPA izravno terećenje), pri čemu je rok prvog izravnog terećenja najkasnije tri (3) radna dana od zaključenja Beeping Pretplate. Sljedeća izravna terećenja bit će izvršena tri (3) radna dana prije sljedećeg obračunskog razdoblja. Korisnik fakturu prima u elektroničkom obliku na svoju e-mail adresu.

7.  Ostale odredbe

7.1 Poštovanje i zaštita intelektualnog vlasništva. Davatelj je vlasnik svih prava intelektualnog vlasništva na internetskoj platformi Beeping. Korisnik se obvezuje poštivati ​​intelektualno vlasništvo Davatelja usluga u najširem smislu i ne namjerava ga koristiti, kopirati, reproducirati, mijenjati, slati običnom poštom ili e-mailom ili distribuirati na bilo koji drugi način. Internetska platforma Beeping ili njezini dijelovi ne smiju se koristiti u komercijalne, nezakonite ili druge svrhe osim onih navedenih u ovim Uvjetima. Zabranjeno je koristiti automatske intervencije, upite ili druge ‘botove’ koji automatski dohvaćaju podatke s web stranica na ili protiv internetske platforme Beeping.

7.2 Zaštita osobnih podataka. Davatelj pažljivo štiti osobne podatke Korisnika. Sve informacije o zaštiti osobnih podataka korisnika mogu se naći u Općim pravilima o privatnosti.

7.3 Konačni dogovor. Ovi Uvjeti, cjenik, narudžba i općenita pravila o privatnosti predstavljaju konačan i jedini ugovor između Davatelja usluga i Korisnika.

7.4 Viša sila. Više sile uključuju prirodne katastrofe koje imaju karakter prirodne katastrofe (poplave, zemljotresi, požari, epidemije itd.) i druge događaje koji se ne mogu spriječiti, otkloniti ili izbjeći i sprječavaju provedbu Usluge u skladu s ovim Uvjetima. Pojava više sile oslobađa Davatelja usluge i Izvođača obveze plaćanja štete nastale uslijed neizvršenja Usluga tijekom razdoblja više sile.

7.5 Korisnička prava. Ovi Uvjeti procjenjuju se u skladu sa zakonom koji je na snazi ​​u Republici Hrvatskoj.

7.6 Rješavanje sporova i nadležni sud. Sporovi koji proizlaze iz ili u vezi s ovim Uvjetima rješavat će se mirnim putem. Ako to nije moguće, sporove rješava nadležni sud u Zagrebu.

Valjanost i izmjena Uvjeta. Ovi Uvjeti stupaju na snagu od datuma navedenog na početku ovih Uvjeta pod naslovom OPĆI UVJETI POSLOVANJA. Davatelj ima pravo jednostrano mijenjati ove Uvjete. Zbog redovite izmjene ovih Uvjeta, Korisnik bi trebao pregledati ove Uvjete prije kupnje, slaže li se s Kupnjom pod Uvjetima objavljenim u vrijeme Kupnje.

KONTAKT
095 3534 574
PRATITE NAS
POSTANITE ČISTAČ
Imate iskustva u čišćenju? Pridružite nam se.
NAČIN PLAĆANJA
PARTNERI
KONTAKT
095 3534 574
info@beeping.hr
PRATITE NAS
POSTANITE ČISTAČ
Imate iskustva u čišćenju? Pridružite nam se.
NAČIN PLAĆANJA
PARTNERI
© 2020 Beeping. Sva prava pridržana